Powered by Blogger.

Thursday, July 22, 2010

s3t14..

org slalu ckp...setia pada yg satu...ye...setia pada yg satu..aku slalu berpegang pada prinsip ni...org kate bile kite setia..insyallah...org yg kita syg pun akan setia ngan kita...tapi ada gak kes2...kite setia bagai nk mati..huhu..tapi org curang mati-matian...huhu...memang sakit...bile kite terlalu setia...sbb tumpuan kita hanya pada dia sorg..dah xde yg lain...jadi memang amat skit la bile si dia curang...mmm...susah kan...skrang....lau gurl setia...boy yg curang..lau boy setia...gurl plak curang...kecian ngat...mmm...susah ke nk jadi orang yg setia?bagi aku bukan la susah tuk setia...tak rugi lau kita jadi org yg setia...walau sesuatu hubungan tu tak dpt kita pertahankan...sbb kite dah buat yg terbaik spjg phbungan kita ngan dia...kite xda rsa brsalah..tapi cbe lau kite curang...bukan ke prsaan bersalah tu akan trus brsarang lam hati kita....wlau kdg2 kita lupe...tapi prsaan tu ttp akan datang...mmm..pilih la untuk setia....

nota kaki: jgn memilih aku jika kau tak mampu setia...lalaala

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP