Powered by Blogger.

Wednesday, March 31, 2010

mungkin ini kesudahannya....

yep..mungkin ini kesudahannya...mmm...saat aku menulis entri ni..aku teramat la sedih..sbb satu lagi kebenaran telah terbongkar pada malam semalam..kebenaran apa?...biarla aku dan org2 yg tertentu saja yg tau..tp yg pasti kebenaran ini yg telah merubah impian aku...impian ape?biar la aku dan kau saja tau..berbagai janji yg di taburkan..berbagai cara di pamerkan...shingga sekali lagi aku tertipu...mmmm..mmg aku ni xserik2 lagi kot...huhu...senang kan org main2 kan ati aku..sbb org tau aku ni lembut ati...kenapa la..di saat aku da mula percaya..dy mula buat sesuatu yg menyebab kan aku trus ilang kepercayaan pada dy...sgt sadis kn..huhu...ntah la...aku da xmampu nk mengharap pada kedaan mcm ni..smua ni sia2..tp yang pasti dy da wat aku rasa sgt fobia kepada makhluk tuhan yg bernama lelaki...huhu...mmm..skrg bagi aku...lelaki smua sama..xpandai nk hargai hati..mmm..lagi bnyk yg aku taip..lagi parah rasa nya perasaan aku..jd mungkin lebih baik aku stop dulu wat masa ni...mmm...mm..mcm biasa..xsah kn entri aku tanpa lagu..tp kali ni akan sah..sbb aku da tol2 malas...penat..malas mk isi lagu2...org xkan paham pon...huhu...k la..aku rsa perlu brehat tuk jngka masayg panjang...adiosssss~~~~~~

Tuesday, March 30, 2010

terluka dan terus terluka...

ya...terluka dan terus terluka..itu lah keadaan aku sekarang...kenapa?aku terfikir adakah ruang tuk hati aku sembuh dari luka-luka ni?luka-luka kerana menyanyangi seseorg....mmg kite rasa bahagia bila menyanyangi seseorg..tp dalam bahagia terselit duka...bila kita rasa seolah2 di khianati..mmm...di khianati berulang kali...smpai saat kite rasa da xmampu nk bertahan...walau hati menyatakan syg yg teramat...melepaskan terluka..meneruskan pun terluka...hakikatnya...pembohongan adalah senjata yg paling tajam dan pling berkesan untuk mematahkan hati dan meluka kan hati seseorang..saat aku menaip enti ni..skali lagi aku rsa terluka...ya..terluka lagi..sayu je rasa hati...walau aku dah berjanji pd diri aku..yg aku xkan menangis lg...tapi hari ni aku tewas lagi..dgn prsaan sendiri..sedangkan aku cube tuk jadi kuat...lemah nye aku...mmmm..adakah aku akan trus terluka..dan terluka lagi?...

Monday, March 29, 2010

entrY d p4g1 h4r1...

mmm..pagi ni aku xde class..ngat nk smabung wat keje sket...tp ttba ada sesuatu yg terlintas kat hati aku...mmm...aku sgt keliru dgn diri sendiri..knp?ntah la..aku sendiri xde jawapan knp aku aku rasa sangat2 keliru..keliru dgn smua yg ada pada diri aku...hati..perasaan...mmmm..ssh nye kan bile kita keliru..tp xtau ape yg buat kite keliru...tapi yg pasti...aku amat rindukan seseorg...mmm..knp rindu dy?mmmm...

Saturday, March 27, 2010

adakah bahagia itu milik aku?

mmm...siapa dlm dunia ni xnk bahagia kn?mmm..smua nk bahagia..xde sorg pon yg impikan derita..xde sape nk kecewa..xde sape nk menagis..smua org impikan di sygi..n mnyayangi..tp mampu kah aku gapai smua tu?...sbnrnye emosi aku agak terganggu 2-3 hari ni..mmm..sgt2 tganggu...mmm...cme xmampu aku luah kan...aku nk bahagia..tp kdg aku takot nk mengharap kan tu smua...takot sgt...aku takot kecewa...kehilangan..ya allah...

Saturday, March 20, 2010

janji kosong!!!!!!

mmm...MySpacehati jd sayu lg..npe ek?mmm...ssh nye jd diri aku ni...terlalu cepat memaafkanMySpace...mmm...ntah la...mgkin ni salah stu faktor knp org ske ambik kesempatan atas sikap aku yg mudah memaaf kn...n ssh nk marah..huhu...adesss...MySpacersa smua sia2...buat aku ni cam pe ntah...huhu...adesss...walau aku ni cpt maafkn org tp aku xmudah lupe cme aku ni jenis yg ske wat2 lupe...ye la...lau ingat wat skit jiwa jeMySpace...huhu...tu la mbr aku ckp...ske ngat bg pluang kt org sakit kn ati ko...huhu...ye ke?...mmmm...sesak rsa jiwa aku ni...nk ngis pon da rsa xlaratMySpace...huhu...mmmm...yg pasti kali ni aku kecewa lg...kecewa knp?dgn spe?biar la aku je yg tau...mmmm...adesss....cam biasa x sah lau entri aku x dilengkapi ngan lagu..MySpacewahaha...mmm...ni beberapa lirik lagu yg sgt2 menjiwai jiwa aku skrangMySpace...kali ni bukan 1 lirik lagu...tapi 4MySpace..huhu..biar la ari ni ari last aku ckp sal kecewa..da xlaratMySpace...huhu...adiossss.....hayati la lirik2 lagu ni....daaaaaaaaaaa....selamat tinggal duka...selamat datang bahagia....MySpace



lagu pertama:MySpace

Sepanjang percintaan penuh cabaran
Dugaan kutempuhi redha
Tetapi terpaksa cinta
Berakhir di sini

Telah berulang kali sengaja kau ulangi
Kesilapan sama serupa
Setia di depan mata
Curang di baliknya

Memang benar tanpa kusedari
Dalam diam hatiku pedih
Lantaran sikapmu melukakan
Mengguris hati dan perasaan
Rupa-rupanya kasih sayang darimu
Dusta semata

Seandainya detik dan waktu
Dapat kuputar kembali
Ingin sekali lagi rasanya
Untuk kujatuh cinta semula
Namun yang pasti bukan dengan mu
Yang penuh palsu

Bukan sengaja aku menyakiti
Dirimu yang tak mungkin memahami
Erti kejujuran sebenar di dalam bercinta
Janganlah pula aku disalahkan
Kiranya kau diburu kekesalan
Tangis di akhirnya tak bermakna

Sepanjang percintaan penuh cabaran
Dugaan kutempuhi redha
Terpaksa ku biar cinta
Berakhir di sini
Terpaksa kubiar cinta berakhir di siniMySpace

lirik lagu 2:MySpace

Restuilah perpisahan ini
Relakanlah pemergian aku
Jangan bersedih jangan menangis
Semua telah ditentukan

Berat hati berat ku rasakan
Berjauhan dengan mu sayang
Tapi perjanjian hanya di sini
Tak daya bertahan lagi
Izinku bermohon diri

Asmara yang sebiru dulu
Biarkan terbang menjadi debu
Sebagai tanda kita pernah bercinta... oh... oh...
Oh... biar pun bulan jatuh ke bumi
Menerangi kedukaan jiwa
Namun sudah tak bererti pada ku

Ku sangkakan panas mentari sampai ke petang
Rupanya hujan di tengah hari
Menghangatkan kasih kita

Ku sangkakan engkau insan yang setia
Rupanya engkau bersandiwara
Curang dalam cinta kita
Kau membuat ku menangis
Jiwa ku terhiris....MySpace

lirik lagu 3:MySpace

Biar menjauh dari menghampiri
agar tak berulang kelukaan hati
biar lah putus tak bersambung lagi
andai di ingati sedih pun kembali

tak perlu berkirim salam
tak perlu bertanya khabar
tak perlu mengambil hati
memujuk hati ini

dan bila ku berhadapan
teringat kenangan silam
yang menghiris perasaan lama terpendam
rasanya sudah terlewat
untuk ku terima tiap kekesalan

walau berbagai cara mu
tapi ternyata lah sia-sia saja
biar lah aku dengan cara ku
selama ini tidak kau peduli
sedari dulu tidak sedikit pun
aku terima kasih dan sayang mu...MySpace

lirik lagu 4:MySpace

jemu...masa menyinta..
resah...ku meronta..
aku..telah sumpah setia..
namun..sia...

jemu...masa melangkah..
lepas dari dosa..
bangkit aku dari lamunan..
yang engkau cipta kan...

segala pinta mu
cuba ku turutkan
segala janji ku
perit ku lunas kan

mudah kau melepas kan
kau yg menghancurkan
lerai ikatan..
kau cipta seribu alasan...

yang ku dendam kan
menjadi kemarahan
kau selindung kesalahan mu
kau singkap salah ku...


MySpacedaaaaa...abis suda...mmm...keempat2 lagu ni smua mngambar kan rasa hati aku saat ini..huhu..cukup la...mmmm...aku tak nak sedih2 lagi...MySpacecukup sampai saat ni....adiosss..sgt2 sedihhhMySpace..huhu....
away~~~~MySpace

Monday, March 15, 2010

1n1 sur4t4n ny4..

malam ni...rsa sgt syahdu..huhu...mmm..knp?huh?banyak rahsia yg tersingkap...banyak kata yg terungkai..persoalan yg slalu bermain lam pkiran aku slama ni da terjawab...mmm..sedih yg amat...tp aku da xmampu nk nagis...huhu...mm..biar la dah ini suratan nya...aku rdha..mgkin ni ujian lam idup aku..supaya aku lebih kental tuk hadapi hari2 yg mendatang...aku nk buang sme kisah2 sedih ni dari hidup aku...dan aku harap kn...kisah2 bahagia akan menjelma lam hidup aku...ya ALLAH..kau beri kn aku petunjuk-MU...mm...huhu...da xmampu aku nk luah kn lagi..biar lah semua ni aku simpan...jd pengajaran lam idup aku...aku perlu kuat...hadapi semua ni...perlu tabah...insyallah...aku akn cube hadapi semua ni...semoga aku akn jd insan yg tabah dan kuat...AMINNN.....


hadapi dengan senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik-baik saja

bila ketetapan Tuhan
sudah ditetapkan, tetaplah sudah
tak ada yang bisa merubah
dan takkan bisa berubah

relakanlah saja ini
bahwa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua
menyerahlah untuk menang


insyallah..aku akan cuba hadapi ni semua dgn penuh ketabahan...aku rdha...

Sunday, March 14, 2010

c1nt4 t4k s3l4lu 1nd4h..

Aku mendengarmu untai kata cinta
Tak tersingkap semua dusta
Kau alirkan beribu alasan
Untuk kecewakan aku
Ternyata cinta tak selalu indah


Bila kau hancurkan aku
Di setiap langkahmu
Lepaskan cintaku yang t'lah tersimpan
Dalam hatimu

Cinta dan rinduku pun
T'lah terhempas jauh
Karna sikap tak pedulimu
Cinta tak selalu indah

~the end~

Thursday, March 11, 2010

pasrah ku d cni....

Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori
Ingin ku melangkah
Membawa diri
Kerna cinta
Yang dikhianati
Luka rasa untuk menghadapi
Pengorbanan tidak dihargai
KINI AKU... PASRAH
DENGAN SEGALANYA
KEPEDIHAN ITU
MASIH TERASA
APAKAH SALAHKU
APAKAH DOSAKU
TUHAN BERILAHKU PETUNJUKMU
REDHA DENGAN KEHENDAKMU
CUKUP KALI INI
KAU MENYAKITI
BERULANGKALI
TAK USAHLAH KEMBALI
DENGAN RELA HATI
MELEPAS KAU PERGI...
Ingin ku sendiri
Meniti hari
Kala sunyi
Yang melanda sepi
Alam bisu
Bagaikan mengerti
Berakhirnya sebuah memori...

.....................n0vember'08 - march'10........................................

biarkn ia berlalu....

saat aku menulis entri ni...hati aku sgt2 terluka...terluka lagi..dan kali ni amat2 terluka...amat2...smpai aku da xmampu nk guna icon2 dlm entri aku ni..aku xtau..xtau..knp terlalu sakit yg aku rasa kn...aku xmampu berhenti menagis..menagis dan menagis...rsa nk pergi jauh...jauh dari semua ni...ya allah...dugaan apekah ni?...aku btol2 xmampu...lemah seluruh tubuh...bkn aku xpnh kecewa...bkali2 aku d kcwa kn...tp xsesakit ini..kali ni btol2 skit...mmmm...dan ini mgkin entri aku yg terakhir d cni...sblm aku meniggal kn smua ni...mgkin ni jalan yg terbaik perlu aku pilih...terbaik untuk2 insan2 yg pernah aku kenali...dan insan2 yg aku sygg....ya allah...mmm...da xmampu aku ucap kn dan zahir kn dgn kata2 tiap prsaan yg aku rsai sekarang ni....mmmmm....ya allah kau kuat kn la semamngat ku...kau dtg kn la kebahagian dlm hidup ku setelah dugaan yg perit ni...mmmm...demi insan2 aku syg...aku perlu merelakn smua ni...mgkin pemergian ku...akn mbuatkn kamu lebih bahagia...mmmm...

Wednesday, March 10, 2010

4p4 s3b3n4rny4....

MySpaceassalamulaikum....kpd pembaca2 setia blog suara hati(ceh2 mcm yakin ade org nk bace)wahahaaMySpacesaat aku tulis entri sbnrnye...aku sgt ngantok...huhu...sbb dr mlm td aku xtido...huhuMySpace...tp skarang ati aku nk bersuara...adesss...MySpace...mmmm...saat ni...ati aku sdg mgharap ada sinar baru yg akan mewarnai hidup aku...MySpace...mmmm....byk kata xmampu aku luah kn saat ni...hanya tuhan da aku saja yg tau...pe sebenarnye ada lam ati n pikiran aku tika ini...mmm..mcm ne aku nk luah kn ye...MySpace..mmm...aku cme nk semua org yg aku syg gembiraMySpace...hati aku akn jd sayu sgt ble dpt tau ada d antra org yg aku syg sdg bersdih...MySpacepe patut aku buat tuk pasti kn tiada pihak yg tluka.....MySpace...mmmmmmm

Saturday, March 6, 2010

c1nt4 4nt4r4 k1t4???

DI HUJUNG MALAM YG SEPI..KU TERPAKU MERENUNGI..KEGAGALAN HIDUP INI JD BELENGU DLM DIRIKU..KEMANA HARUS KU CARI..KEKASIH YG TELAH PERGI..SIANG MALAM TIADA HENTI..SEAKAN SMUA SEMAKIN MEYIKSA..CINTA DLM HIDUP KU INI SEAKAN MATI..UNTUK PERTAMA YG PERNAH ADA KINI ENTAH KEMANA..TUHAN TUNJUK KAN LAH JALAN..AGAR KU LUPA KAN SEMUA..KEGAGALAN HIDUP INI..BIAR LAH BERLALU DALAM DIRIKU..SELAMAT JALAN KASIH..SELAMAT DATANG BAHAGIA..BIAR LAH SEMUA YG DULU..KU JADI KAN PEDOMAN HIDUP KU...



MySpaceari ni...sgala nya...akan mulai berubah dalam hidup aku...tiada lagi..cinta dalam hidup aku...MySpace...mmmm...mmg susah segalanya bagi aku...tapi...MySpaceni yg tbaik...tbaik bagi dy...dy...mmm..byk yg tanye..knp aku xhenti2 bcerita tentang dy??...mmm...smua org tak kn faham...dan x pnh akan faham...ble hati kita telalu mencintai..dn menyayangi seseorg..ttba dalam suatu kedaan yg xteduga...kita tpaksa melepas kn org yg kita cinta kepada insan lain yg lebih dy cinta...MySpacecinta bkn paksaan..bkn jga mainan..cinta yg ikhlas dtg dr hati yg tulus...MySpace..cinta sejati...bila kita tlalu syg kn sesorg tu..dan bila org yg kite syg tu mencintai insan lain..kita akan tersenyum dn biar kn dy pergi pd insan dy cinta dan mendoa kn kebahagian nya...cinta sejati xsemesti nya bersama...wlau perit..walau pedih..tapi jika hanya itu yg mampu membahagia kan org yg kita cinta..kita akan rsa bahagia bila dia bahagia wlau pn bahagia itu bkn milik kita dan dia...mmmm...adat kita bercinta bejanji..sumpah dan setia tika saat cinta mula berputik...hanya lah dia d mata dan d hati tiada insan lain...kesetian d beri kn... impian untuk hidup bersama d bina..namun...kita lupa..kuasa tuhan...kita manusia hanya mampu merancang...segala ketentuan hanya d tgn NYA..bila kita terluka oleh cinta...bila kita d uji...baru kita sedar...alpa nya kita ketika asyik d buai cinta..hingga kta lupa...DIA lbh bkuasa...mmm...bila kecewa..kita mula btanya knp?...mula mencari d mna silap nya dlm hbgn kita...tp hakikat nya..smua itu sudah d takdir kn...tlh tsurat..mgkin dia bkn milik ku...MySpace...apa la daya ku...hanya mampu beserah pd takdir mu tuhan...kau tenang kn jiwa ku...setenang air d kali...kau beri kn lah kebahagian kpd ku... setelah kesakitan ini...mmmm....dan kau lindungi lah dia...insan yg aku syg...agar dia lebih bahagia brsama kehidupan nya...aku redha dgn ketetapan-MU YA TUHAN...

w4l4u h4t1 t4k m3r3l4 kn..

MySpaceprsan sgt ke yg aku ni tgh kcewa?...MySpace..mne xprsan kenyataan2 yg aku kuar kn smua cam jiwang..adessssMySpace...mmm...tp nk wat cmne...da mmg tu prsaan aku saat ni...MySpace...sdg kecewa..sgt2..dgn smua yg blaku...pd diri aku...pd kisah hidup aku...MySpace..trasa mendung kian blabuh dlm kehidupan aku...rsa gelap ttba..ibarat rumah yg kena potong bil letrik...huhu...mata rsa pedih..cam asyik d masuki habuk...MySpace..suara jd ketar ibarat peti suara sudah nk meletopMySpace...badan jd lemah..ibarat xcukup makan dan xtido bminggu2MySpace...tp...pe daya aku...smua sudah tsurat...aku cme mampu bedoa dn pasrahMySpacemmm....mampu kah aku?MySpace....hanya masa yg mampu menentu kn segala2nyaMySpace....aku akn cbe kuat kn smangat dan ati aku...insyallah...mgkin ni yg tbaik tuk dy..dy..dy...dan aku....adiosss~~~~MySpace

j1w4 yg t3rluk4

mmm...sgt2 terluka...sgt2 kuciwa...MySpace..knp mesti kecewa?MySpaceknp air mata xhenti2?MySpacewaaaaaaa!!!!seksa nya perasaaan ni...sgt2..sgt2..ya allah...bantu lah hamba mu ini..agar d beri ketenangan jiwa...agar aku mampu trus kn liku2 idup aku ni...MySpace..aku sbnrnye...xdpt nafi kn yg aku tlalu syg..tlalu syg dia...lau aku xsyg...aku xkn btahan sjauh ni...tp aku da xmampu nk btahan...bkn aku xsyg...tp aku da xmampu..da xmampu..sgt2 xmampu...hati aku da hancur..bkecai dgn sgala2 nya...sgala2nya...jgn salah kn aku xtahan d uji...klu aku xthn d uji aku xkn btahan smpai ke tahap ni...MySpace...tp kini aku xmampu lg...aku sudah bgitu kecewa..kecewa..dan xmgkin btahan lg...MySpace

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP