Powered by Blogger.

Sunday, February 28, 2010

su4r4 r1ndu~~`

Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya

Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi

Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri

Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan

Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri

Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku

Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya


mmm...pe kaitan lagu ni ngan aku?MySpace...huhu..sememang nye aku ni ske hayati tiap2 lirik lagu yg aku dgr...huhu..jiwang ke cam 2?MySpace...xkot..maybe aku ni seni...hihi...ble aku rsa lirik lagu tu ada kena mengena ngan idup aku..MySpaceaku akan tuju kn lirik 2 pd org tertentu atau pd diri aku sendiri...huhu..tp 2 la kenyataannya..aku bkn la seorg yg pndai luah kn perasaan..main ngan kata2..jd..ble aku rsa da ada lgu yg sesuai ngan kisah aku pd masa tu...aku akn wat lagu tu jd lagu aku scra xrasmi dlm idup aku...huhu...lagu ni...scara xsengaja aku dengar time nk update blog...so trus aku jd kn lgu blog aku..sbb aku rsa bgitu mirip ngan prsaan aku ketika itu dn sekarangMySpace...mgkin lagu tu bebaur kecewa...huhu...ye mmg aku agak kecewa...kecewa dgn diri sendiri..dgn apa yg da jd dlm kehidupan aku..harapan aku..impian aku...dgn DIA..yg aku syg......MySpacehuhu...tp xguna nk pk blik kn...smua da jd...smua tu pengajaran...org kate xsmua yg kite harap kn lam idup kita ni akan jd kenyataan..bile jd cam 2..kite slalu tanye..knp jd kt aku?knp msti aku?knp dan knp?...klu ikut kn persoalan knp mmg xkn abis..tp cbe kite pk...smua ni da d tentu kn...ALLAH..da jnji kn yg tbaik tuk kite smua...smua da tertulis...skrg smua teserah pd kita nk tentu kn jln idup kite...kecewa..mgajar kita erti ketabahan...putus cinta xbereti kita hilang sgalanya...kita masih punya mak abah..yg sentiasa ada utk kita..ssh sng...dr kita lahir smpai la skang...skang tujuan aku cuma 1..MySpacenk bahagia kn mak abah aku...tebus sgala silap aku pd dyorg slme ni...syg aku...rindu aku...cme utk dyorg...tu jnji aku pd diri aku...MySpace..wish me luck...

Saturday, February 27, 2010

4p4 k4t4 h4t1 s44t n1?

apa kata ati aku saat ni?..byk..yg xtluah slama ni..byk yg aku pendam slama ni..mgkin ari ni aku patut luah kn smua nye..mmm..smua nye bermula d hati aku...MySpacettba rsa cam nk nangis sgt2..rsa nk buang smua prsaan ni jauh2..jauh dari ingatan aku...jauh dr smua yg bkaitan dn seangkatan dgn nye...MySpacemmm..dr mna aku nk mula kn crita ni ek?..mmmm..knp ssh sgt nk luah kn?MySpacemmm...dlm hidup aku..pernah ada DIA..DIA yg pernah wat aku gembira.bahagia..dn mgkin yg slalu wat aku nangisMySpace..tp aku ttp syg dy..MySpace...mmm...tp tu smua dulu..skang DIA xlg ada dlm kehidupan aku..bkn krn xsyg..tp aku xmampu nk bahagia kn dy..dan dy pon da jumpe..org yg leh bahagia kn dy...walau terluka..tapi aku redha..mgkin ni suratan nyaa...MySpace...

Thursday, February 11, 2010

MySpace test2...hehe...yes2...akhirnyeMySpace dpt lahir kan icon2 comel d entry2 aku..MySpace...sgt seronok rsa nye...rse cam wat je icon ni manyak2...biar penuh satu entry ngan icon2 ni jep...MySpace

Tuesday, February 9, 2010

p3rg1 lah...

pergi lah....pergi lah...tesentak hati aku...d saat...perkataan2 itu keluar dari mulut nyaMyEm0.Com...antara sedar dan sedar...kata2 itu cukup meluka kn hati aku...d saat itu aku hanya mampu menagis..dan bertanya pada diri aku sendiri...betol ke apa yg aku dengar td?...mmm...ternyata...aku perlu bangun...dari mimpi dan khyalan ni...aku patut pergi..pergi mencipta kebahagian aku sendiri...sendiri lagi...tapi itu yang terbaik...aku bersyukur...bersyukur...seikhlas nya aku melepas kn dy pergi...bsama kebahagian nya...biar lah...xsedikit pon tsimpan dendam thdp nya..moga hidup aku akan lbih tenang....

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP