Powered by Blogger.

Thursday, August 5, 2010

k0s0ng?

kenapa ari ni entri aku cam pelik je kn...kosong?pe yg d maksud kan dgn kosong?adakah sifar @ zero...hehe...mmmm....aku sebenarnye tak tau nk merepek ape lg kt blog yg dah bersawang ni....tapi...hati aku cakap..ade rahsia yg aku nk luahkan kt cni...sbb saat ni segelinap rsa sedih sdang bmain2 d ruangan hati aku..knp aku sedih?adakah krna kdaan emosi aku yg tak stabil?atau mmg aku perlu rsa sedih stlh skian lama aku bergembira?gembira ke aku slama ni?mmmm....ntah banyak yg nk d luah kan..tapi...ntah la....terlalu kosong hati aku skang ni....jiwa kosong...otak pon kosong...ntah bila nk penuh blik...knp la mcm ni ek...gangguan emosi betol kan....leh jadi mental aku lau d biar2 kan..dah la aku ni mmg mentaal...huhu....kenapa?knp?why?y?....letih berperasaan mcm ni...

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP