Powered by Blogger.

Friday, July 16, 2010

eNtri t3r4kh1r...

mmm...ni entri terakhir dan entri penutup kepada kisah kasih sayang aku terhadap lelaki itu...siapa lelaki itu..biar lah aku saja yg tahu...mungkin segalanya dah lama terbuku d hati aku....tak siapa yg bercinta nk kan perpisahan...hidup jadi suram je...asyik menangis...kdg2 rasa xleh trima kenyataan...tapi...alhamdulilah...atas nasihat...dan semangat serta sokongan yg kawan2 aku beri kan aku kembali..bangun dari mimpi dan angan2 yg penah aku dan dia cipta kan dulu...bukan senang untuk melalui smua ni....hampir 2 tahun...aku dan dia...tapi akhirnya kisah kasih sayang kami bertukar tragedi ngeri...seperti kisah aku yg dulu..silap aku ke smua ni jadi...dy cakap aku ni cemburu buta...mmm....tp lau trang2 dia ada pompuan len tu...cemburu buta ke 2?dy kate aku ni kurang sabar...2 tahun aku beri pluang pd dia untuk berubah...dah banyak janji dy tabur kan pada aku...kurang sabar lagi ke aku ni...mmmm....ntah la...aku x faham kenapa n ape sbnrnye dia cari dlm hidup dy...letih berperang dgn prsaan sendiri...yg masih mahu kan dia dalam hidup aku...tp..timbul persoalan...smpai bila aku perlu beri pluang pd dia?....smua sia2..aku akui...dia sgt istimewa dalam hidup aku....walau dia hnya lelaki biasa...namun cukup istimewa dalam hidup aku...tapi prsaan aku thadap dia tetap dia tak hargai...slalu sgt aku d persenda kn dalam sedar dan tak sedar....cuma aku cube nafikan segalanya....sebab prsaan syg yg mnebal...tp tidak lagi sekarang...segala pengorbanan aku boleh d kata kan sia2...xpernah memberi erti pada dia....sedih...perit..kecewa...memang aku kecewa....prsaan ni xleh ilang sekelip mata...smua nya mengambil masa....insyallah dengan izin tuhan...dan aku berharap segala rsa syg dan rindu ni akan trus lenyap d mamah masa..segala yg jd ni...smuanya ada hikmah...perkenalan aku dgn dia juga suatu hikmah....mungkin klau aku tak kenal ngan dia...aku xtak tahu realiti sebenarnya perangai lelaki...banyak pengajaran yg dah aku dapat....aku patut bersyukur untuk itu...kalau aku tak kenal dia...dia sebenarnye....baik...cuma mungkin pengaruh sekeliling dan tekanan hidup yg menyebab kan dia luka kan hati aku...mungkin juga sebab tiada jodoh antra kami...mungkin sudah tertulis dia bukan jodoh aku....mmm....memang susah nk trima hakikat...tapi tu lah hakikatnya....kita manusia hanya merancang..selebihnya tuhan menentu kan..bak kate kwn baik aku.."kau kena trima qadaq dan qadar tuhan..."...mmm..banyak hikmahnye untuk perpisahan ini...aku jadi lebih matang...lebih bersemangat...dan yg penting hati aku lebih tenang...kali ni aku akhiri entri terakhir aku dengan lagu...yg betul2 megambarkan perasaan aku d saat ni...


Aku yang telah merasa keliru
Aku yang tak tahu mana nak tuju
Sampai bila harus aku menjadi bisu

Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu
Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak perlu kau menyakiti

Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari


Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti
Kamu yang mahu mencintai aku
Kamu yang mahu mencintai dia
Haruskah cinta ini jadi begitu

Tak perlu kau merayu
Pergilah bersamanya
Biarkan ku sendiri
Tak mahu kau menyakiti
Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu

k la...bos panggil..hehe...ganggu feeling tol.....assalamualaikum....

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP