Powered by Blogger.

Tuesday, June 15, 2010

lelaki = buaya?

Lelaki?atau buaya?mmmm....lelaki ngan buaya sama x?lau ikut dr fizikal...mmg x sama...lelaki jauh lebih sempurna dari buaya...tp dr segi perangai...mgkin x jauh beza...aku akui xsemua lelaki macam buaya....tp kebanyak kan yg aku jumpa smua nya buaya...huhu...nasib la..slama ni aku ingat aku bercinta dgn lelaki...tp aku silap..ternyata aku sedang berkasih-kasihan dgn buaya...seram kn...huhu...kdg2 aku pk...lelaki dgn buaya ni sama je...tp...xleh nk ckp cam 2...sbb ada lelaki yg baik...cma yg aku jumpe smua nya...mmmm...nk kata jahat x la jahat...tp....mungkin 'nakal' kot...'nakal' macam mne?mmmmm....maksud aku...ske main2 kna hati n perasaan perempuan....xde perasaan...knp la dyorg xpernah bayang kan lau org lain main kan perasan dyorg...cara dyorg main kan persaan pompuan dgn cara....'PENIPUAN'....yep...PENIPUAN...huhu....tp bila kantoi masih x ngaku...dyorg dgn sedaya upaya akan cari jalan tuk nampak kan dyorg ni x bersalah dgn putar belit kan keadaan n jd kan org pompuan ni mangsa...kadang2 aku rasa aku dah cukup matang dalam hal2 mcm ni...tp aku ttp tertipu dgn lelaki...knp?sbb aku ni terlalu pemaaf kot...kdg2 bla smua benda 2 dah cukup bukti..ttp dy menafikan...dgn alasan aku x percaya dy....huhu...lau la aku x percaya dy...xkan smpai ari ni aku tggu dy...tp dy ttp gak menipu...aku biar kn je....kdg2 mls nk pk..pk2 aku gak yg streess....kwn2 ckp...aku setia pd org yg salah...yg x pandai mghargai...2 la ssh nya lau syg 2 masih ada..tp aku rsa...dah smpai masa aku henti kan permainan dy...aku dah penat....dy pon mesti penat gak....asyik nk cari alasan untuk menipu....makin byk dy tipu...makin terluka hati aku...skrg dah smpai tahap aku rsa...mals nk brsuara n tnya pape dah pd dy....sgalanya dah cukup...cma stu yg perlu dy tahu..aku dah lama terluka dgn perbuatan dy...cme aku cuba bersabar....tp hari ni...kesabaran aku dah smpai ke tahap aku xmampu lg tuk marah...menangis...krna hati aku dah terlalu penat....smpai saat aku perlu melangkah pergi....

Seandainya kejujuran ini
tiada lagi tertera dihati
kurela undur diri
dariku terluka
di puncak impian
yang kugenggami

Takku sangka gerimis melanda
ketika itu hangatnya merindu
bagaikan tiada duka yang datang
namun kelopak berderai

Bukan simpati yang mesti kau lafazkan
untuk menegakkan cinta
seolah sengaja
kau persendakan kasihku

Biarku derita, biarpun sengsara
asalkan tiada kekesalan
walaupun cinta sepenuh hatiku
namun ku tak berupaya didustai oleh bibir
yang berpura

Seandainya kejujuran ini
tiada lagi tertera dihati
terpaksaku melangkah
walau hatiku kan terluka

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP