Powered by Blogger.

Thursday, June 10, 2010

kebahagian dalam perpisahan...

kebetulan...aku dengar lagu ni...jd aku pon cbe hayati...lirik lagu ni...huhu...ttba cam terkena ngan situasi aku skrang...huhu...situasi yg x abis2 dr dulu..tp aku harap kali ni...smua nya akan tamat...sbb aku dah penat nk mengenang kan perkara2 yg mcm ni...rutin aku...menagis...dan trus mnagis...sakit sgt rsa bla d khianati kwn sendiri n org yg kta syg...mmmmm....kali ni entri aku dah xmampu aku selit kan dgn icon2...sbb aku xda mood...aku harap kali ni...aku akan lebih tabah...dan mampu hadapi smua ni...tanpa rsa ingin berpaling lg....aku penat menjadi bahan permainan...


Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti


Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Kebahagiaan dalam perpisahan

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP