Powered by Blogger.

Saturday, March 6, 2010

w4l4u h4t1 t4k m3r3l4 kn..

MySpaceprsan sgt ke yg aku ni tgh kcewa?...MySpace..mne xprsan kenyataan2 yg aku kuar kn smua cam jiwang..adessssMySpace...mmm...tp nk wat cmne...da mmg tu prsaan aku saat ni...MySpace...sdg kecewa..sgt2..dgn smua yg blaku...pd diri aku...pd kisah hidup aku...MySpace..trasa mendung kian blabuh dlm kehidupan aku...rsa gelap ttba..ibarat rumah yg kena potong bil letrik...huhu...mata rsa pedih..cam asyik d masuki habuk...MySpace..suara jd ketar ibarat peti suara sudah nk meletopMySpace...badan jd lemah..ibarat xcukup makan dan xtido bminggu2MySpace...tp...pe daya aku...smua sudah tsurat...aku cme mampu bedoa dn pasrahMySpacemmm....mampu kah aku?MySpace....hanya masa yg mampu menentu kn segala2nyaMySpace....aku akn cbe kuat kn smangat dan ati aku...insyallah...mgkin ni yg tbaik tuk dy..dy..dy...dan aku....adiosss~~~~MySpace

0 n4k k0m3n?:

Test Widget


  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP