Powered by Blogger.

Saturday, March 20, 2010

janji kosong!!!!!!

mmm...MySpacehati jd sayu lg..npe ek?mmm...ssh nye jd diri aku ni...terlalu cepat memaafkanMySpace...mmm...ntah la...mgkin ni salah stu faktor knp org ske ambik kesempatan atas sikap aku yg mudah memaaf kn...n ssh nk marah..huhu...adesss...MySpacersa smua sia2...buat aku ni cam pe ntah...huhu...adesss...walau aku ni cpt maafkn org tp aku xmudah lupe cme aku ni jenis yg ske wat2 lupe...ye la...lau ingat wat skit jiwa jeMySpace...huhu...tu la mbr aku ckp...ske ngat bg pluang kt org sakit kn ati ko...huhu...ye ke?...mmmm...sesak rsa jiwa aku ni...nk ngis pon da rsa xlaratMySpace...huhu...mmmm...yg pasti kali ni aku kecewa lg...kecewa knp?dgn spe?biar la aku je yg tau...mmmm...adesss....cam biasa x sah lau entri aku x dilengkapi ngan lagu..MySpacewahaha...mmm...ni beberapa lirik lagu yg sgt2 menjiwai jiwa aku skrangMySpace...kali ni bukan 1 lirik lagu...tapi 4MySpace..huhu..biar la ari ni ari last aku ckp sal kecewa..da xlaratMySpace...huhu...adiossss.....hayati la lirik2 lagu ni....daaaaaaaaaaa....selamat tinggal duka...selamat datang bahagia....MySpace



lagu pertama:MySpace

Sepanjang percintaan penuh cabaran
Dugaan kutempuhi redha
Tetapi terpaksa cinta
Berakhir di sini

Telah berulang kali sengaja kau ulangi
Kesilapan sama serupa
Setia di depan mata
Curang di baliknya

Memang benar tanpa kusedari
Dalam diam hatiku pedih
Lantaran sikapmu melukakan
Mengguris hati dan perasaan
Rupa-rupanya kasih sayang darimu
Dusta semata

Seandainya detik dan waktu
Dapat kuputar kembali
Ingin sekali lagi rasanya
Untuk kujatuh cinta semula
Namun yang pasti bukan dengan mu
Yang penuh palsu

Bukan sengaja aku menyakiti
Dirimu yang tak mungkin memahami
Erti kejujuran sebenar di dalam bercinta
Janganlah pula aku disalahkan
Kiranya kau diburu kekesalan
Tangis di akhirnya tak bermakna

Sepanjang percintaan penuh cabaran
Dugaan kutempuhi redha
Terpaksa ku biar cinta
Berakhir di sini
Terpaksa kubiar cinta berakhir di siniMySpace

lirik lagu 2:MySpace

Restuilah perpisahan ini
Relakanlah pemergian aku
Jangan bersedih jangan menangis
Semua telah ditentukan

Berat hati berat ku rasakan
Berjauhan dengan mu sayang
Tapi perjanjian hanya di sini
Tak daya bertahan lagi
Izinku bermohon diri

Asmara yang sebiru dulu
Biarkan terbang menjadi debu
Sebagai tanda kita pernah bercinta... oh... oh...
Oh... biar pun bulan jatuh ke bumi
Menerangi kedukaan jiwa
Namun sudah tak bererti pada ku

Ku sangkakan panas mentari sampai ke petang
Rupanya hujan di tengah hari
Menghangatkan kasih kita

Ku sangkakan engkau insan yang setia
Rupanya engkau bersandiwara
Curang dalam cinta kita
Kau membuat ku menangis
Jiwa ku terhiris....MySpace

lirik lagu 3:MySpace

Biar menjauh dari menghampiri
agar tak berulang kelukaan hati
biar lah putus tak bersambung lagi
andai di ingati sedih pun kembali

tak perlu berkirim salam
tak perlu bertanya khabar
tak perlu mengambil hati
memujuk hati ini

dan bila ku berhadapan
teringat kenangan silam
yang menghiris perasaan lama terpendam
rasanya sudah terlewat
untuk ku terima tiap kekesalan

walau berbagai cara mu
tapi ternyata lah sia-sia saja
biar lah aku dengan cara ku
selama ini tidak kau peduli
sedari dulu tidak sedikit pun
aku terima kasih dan sayang mu...MySpace

lirik lagu 4:MySpace

jemu...masa menyinta..
resah...ku meronta..
aku..telah sumpah setia..
namun..sia...

jemu...masa melangkah..
lepas dari dosa..
bangkit aku dari lamunan..
yang engkau cipta kan...

segala pinta mu
cuba ku turutkan
segala janji ku
perit ku lunas kan

mudah kau melepas kan
kau yg menghancurkan
lerai ikatan..
kau cipta seribu alasan...

yang ku dendam kan
menjadi kemarahan
kau selindung kesalahan mu
kau singkap salah ku...


MySpacedaaaaa...abis suda...mmm...keempat2 lagu ni smua mngambar kan rasa hati aku saat ini..huhu..cukup la...mmmm...aku tak nak sedih2 lagi...MySpacecukup sampai saat ni....adiosss..sgt2 sedihhhMySpace..huhu....
away~~~~MySpace

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP