Powered by Blogger.

Thursday, March 11, 2010

biarkn ia berlalu....

saat aku menulis entri ni...hati aku sgt2 terluka...terluka lagi..dan kali ni amat2 terluka...amat2...smpai aku da xmampu nk guna icon2 dlm entri aku ni..aku xtau..xtau..knp terlalu sakit yg aku rasa kn...aku xmampu berhenti menagis..menagis dan menagis...rsa nk pergi jauh...jauh dari semua ni...ya allah...dugaan apekah ni?...aku btol2 xmampu...lemah seluruh tubuh...bkn aku xpnh kecewa...bkali2 aku d kcwa kn...tp xsesakit ini..kali ni btol2 skit...mmmm...dan ini mgkin entri aku yg terakhir d cni...sblm aku meniggal kn smua ni...mgkin ni jalan yg terbaik perlu aku pilih...terbaik untuk2 insan2 yg pernah aku kenali...dan insan2 yg aku sygg....ya allah...mmm...da xmampu aku ucap kn dan zahir kn dgn kata2 tiap prsaan yg aku rsai sekarang ni....mmmmm....ya allah kau kuat kn la semamngat ku...kau dtg kn la kebahagian dlm hidup ku setelah dugaan yg perit ni...mmmm...demi insan2 aku syg...aku perlu merelakn smua ni...mgkin pemergian ku...akn mbuatkn kamu lebih bahagia...mmmm...

0 n4k k0m3n?:

Test Widget


  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP