Powered by Blogger.

Thursday, August 12, 2010

bukan masa yg sesuai

hari ni....dah dtg blik mood aku nk menaip entri setelah sekian lama aku x update blog ni...hari ni...aku cme nk luah kan prsaan aku..ttng ape yg berbuku d hati...mmm...saat ni..aku mmg tgh sedih sgt2...knp?keranaa hati aku...yg buat aku sedih...bukan org lain...kenapa hati aku begitu?xkecian ke pada tuan punye hati?mmm....sbb terlalu pikir kan sal org lain...hati aku yg jd mangsa...dalam hal ni...bukan masa yg sesuai tuk aku salah2 kan spe2...dia atau dia...bukan salah diorg...tapi salah aku sendiri...skrng juga bukan masa yg sesuai untuk aku bertikam lidah atau bertikam entri dgn dia yg dulu penah aku anggap sbgai teman senasib....mmg kdg2 aku hilang jugak kesabaran....bila mcm2 dia tuduh aku..sdgkan...hanya Tuhan yg tau kisah sebenar...ape yg penah kami kongsi bersama...adat manusia....bila nk lepas kn diri sendiri..org lain d perslah kan...senang kan...mmm....dia ske kate aku hipokrit...tapi...pd dasarnye..tidak ke dia sedar pe yg berlaku pd dia skrg sme pd pe dia penah buat pd aku dulu?masa aku sering berkongsi cerita dgn dia dulu..bnyak dia burukan lelaki yg kami sma2 syg...dan aku simpan smpai skrang...xde niat aku nk ungkit blik cite tu smua sbb aku tau...bukan cara aku nk buruk2 kan org smata2 tuk kepentingan diri aku sendiri...walau kdg2 tpikir gak nk wat cam 2...tapi..biar la...Tuhan lebih tau semua nya...dia slalu bercakap ttg hukum karma...tp tidak ke dia sedar...siapa yg dulu wujud dalam kehidupan lelaki itu?dan siapa yg menganggu hbgan siapa?tapi aku tak slah kan dia..siapa lah aku tuk mnunding jari slah kan org lain...bukan salah takdir...tapi mungkin ni pengajaran lam idup aku....aku bukan membenci siapa2..cma kdg2 kesabaran aku hilang bila dia mula tuduh aku macam2...walau aku cbe buat tak tau..tp kdg2...pedih juga rsa kt ati ni...hanya Tuhan yg tau segala kebenaran...ya ALLAH tabah kan lah hati ku...

0 n4k k0m3n?:

Test Widget

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP